dinsdag 18 juni 2013

mini shoplog action en de wibra



Mini shoplog action en de wibra.



Vandaag was ik even langs de action en de wibra, 
bij mij in Almere-buiten zitten deze winkels naast elkaar! ;-)

Ik wilde even naar de Wibra voor de gelly eyepads die ik bij Mascha voorbij zag komen! ;-)
12 stuks voor €2,49 en Mascha was er erg over te spreken, dus zelf ook maar uitproberen.
12 paar Collageen anti rimpel oog pads
Met natuurlijk voedende Aloe extracten.
Geschikt voor elk huidtype.



En ik heb er 2 nieuwe haarklemmetjes gekocht voor een euro!

Bij de action heb ik de make-up organizer €1,42 gehaald en meteen in gebruik genomen.

Een pak yoghurt/aarbei balisto. €1,49

2 zetjes van 2 maskertjes a €0,82
(melk & honing, voor de normale en droge huid en de T-zone, 
voor een frisse huid,
vochtinbrengende sheaboter & cacaoboter. Klinkt wel lekker!)

Een zak muntendrop €1,34

En een soort brosreep maar dan lekkerder ;-) €0,89

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...