donderdag 25 augustus 2016

Nail Vinyls on the FairyMat..how to. (Photo Tutorial)

 
Dat ik het leuk vind om met nagellak aan de gang te gaan weten jullie denk ik inmiddels wel ;-)
Nail vinyls had ik al eerder aangeschaft maar waren toen nog best wel vrij prijzig.
Met het kijken en zoeken op AliExpress kwam ik zowaar een set van 24 nailvinyls tegen voor maar € 2,69 (NO shipping costs) en allemaal gave patroontjes.
Met nail vinyls is er zoveel mogelijk. Je kunt er "gewoon" met één kleur lak overheen lakken of je kunt de patroontjes met verschillende kleuren inkleuren of je stempelt er een gradient over, alles is mogelijk!!!
Vandaag laat ik je 2 verschillende methodes zien.
Stap 1.
Na het uitkiezen van een patroon lak ik eerst een laagje topcoat op mijn Fairy Mat.
Stap 2.
Voor dit patroon gebruik ik mijn Milano holographic nagellakjes. <3
Stap 3.
Vervolgens plak ik de vinyl op de DROGE topcoat. (Tip: ik plak de vinyls altijd een paar x op mijn hand zodat de vinyl niet zo heel erg meer plakt! Dan laat deze makkelijker los van de topcoat!)
Stap 4.
Bij één van de patroontjes heb ik elk hokje een kleurtje gegeven.
Bij het tweede patroontje heb ik gedeeltes een kleurtje gegeven.
En zo ziet het er dan uit als je de vinyl met beleid hebt los getrokken met een pincet. (Tip: ik hergebruik best wel vaak mijn vinyls, je kunt ze best redelijk schoon krijgen om ze nog eens te gebruiken! ;-) ) ons bint zuunig nietwaar?! ;-)
Stap 5.
Ik heb een zwarte lak van de Wibra erbij gepakt (deze is PERFECT, dekt met 1 laag) en ben ermee over de patroontjes gegaan.
Dat ziet er dan vervolgens zo uit...
Nadat ze VOLLEDIG zijn gedroogd kan je ze met een pincet loshalen van de mat en tada.....hier het resultaat.
Stap 6.
Nadat ik een laagje topcoat heb aangebracht druk ik de "decal" aan op mijn nagel, en ik wrijf hem even mooi glad.
Stap 7.
Vervolgens haal ik het overige lak weg met een schaartje en een kwastje en aceton.


En dan hier het resultaat... het is niet helemaal perfect gelukt dus het is er inmiddels ook al weer af ;-)
Ps op mijn ringvinger een reverse stamping, die zat er al en zit er nog steeds! ;-)

Het setje met 24 verschillende nailvinyls is hier te bestellen voor €2,69 (NO shipping costs)

Vervelen hoef ik me voorlopig niet....ideeën genoeg!

 

Keep playing with nailpolishes ;-)

 

Nail vinyls...ken jij ze al?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...