maandag 1 augustus 2016

COTM #2 Thema; "Vakantie"....message in a bottle.

Alweer 1e maandag van de maand wat betekend dat het tijd is voor de 2e Challenge Of The Month.
Dit keer met het thema "vakantie"
Strand, zee, zon en palmbomen komen het eerst bij je op, althans bij mij wel ;-)
Maar ook het eten van heerlijk fruit, wat altijd veel lekkerder smaakt op vakantie.
Mijn vakantie zit er alweer 2 weekjes op dus nog 3,5 week te gaan. Heerlijk hoor zo'n baan in het onderwijs. Vooral als je partner ook een baan in het onderwijs heeft! Wat betekend elke vakantie samen vrij ;-)
Al heel lang wilde ik "watermelon" nails maken en nu leek mij een geschikt moment.
Hier mijn "message in a bottle"....;-)

Als eerste heb ik mijn nagels wit gelakt (perfect touch) en daarna met de matte lakjes van Essence de watermelon gelakt, uit vrije hand ;-) dus zonder "hulpmiddelen" en met een cocktailprikkertje heb ik de pitjes aangebracht met een mat zwarte lak van Catrice.
Mijn excuus voor mijn slecht verzorgende en schoongemaakte nagelriemen.
Zal er de volgende x extra aandacht aan besteden.
Wel ben ik blij dat mijn nagels weer een beetje willen groeien, al gaat het (te) langzaam ;-)
 
Waar denk jij als eerste aan bij VAKANTIE?

De creaties van de andere meiden die aan de COTM meedoen...check ook zeker even hun blog ;-)

Ilse (Inf Nails)

 
Norma (Funkygnails)
 
Diana (Gekopnagellak)
 
Imke (iOnTrend)
 
 

Malinka (NailsbyMalinka)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...