zondag 5 juni 2016

Viata online apotheek stapel review....Vichy, Roger & Gallet en XL-S afslankingsthee.


Een poosje geleden werd ik benaderd door Viata.nl een online apotheek met de vraag of ik geïnteresseerd was om wat producten te reviewen.

Na even op hun site te hebben gekeken mailde ik terug dat ik wel interesse had.

Ik kreeg 4 producten toegestuurd die ik vandaag aan jullie ga laten zien.

Als eerste 2 producten van Vichy, een merk wat ik vooral kende van bij de apotheek maar waar ik nog nooit iets van had aangeschaft.

Wat zegt Viata.nl erover?

Vichy Pureté Thermale 3 in 1

Verwijdert perfect en in één enkel stap alle sporen van make-up van gezicht en ogen en maakt de huid strakker. Zorgt voor een schone en frisse huid die verrassend zacht aanvoelt.

Make-upverwijdering voor alle huidtypes, ook de gevoelige huid. 3-ledige werking: reinigingsmelk, verfrissende lotion en oogreinigingslotion. Zonder parabenen.

Aanbrengen met de vingertoppen en licht masseren. Restjes wegnemen met een watje. Niet afspoelen.

Aqua, paraffinum liquidum, isopropyl myristate, potassium phosphate, carbomer, sodium hydroxide, dipotassium phosphate, disodium EDTA, disodium cocoamphodiacetate, myrtrimonium bromide, butylene glycol, Butyrospermum parkii seedcake extract, parfum.

Mijn ervaring met dit product:

Deze make-up verwijderaar werkt op zich wel fijn. Je brengt het aan op je gezicht met je handen en reinigt daarna met een wattenschijfje, afspoelen is niet nodig.

Het is een fijn product wat makkelijk in gebruik is en het reinigt je gezicht perfect, zelfs de mascara.

Mijn gezicht voelde heerlijk zacht na afloop en de geur is lekker.

Vichy Ideal Body serum

Mijn ervaring:

Deze Serum-Melk voelt als een bodylotion.Trekt snel in en mijn huid voelt goed aan na gebruik en de geur hiervan is ook lekker.

Deze Serum-Melk heeft een lichte textuur en zorgt voor continue hydratatie en een gladde, stevige en egale huid.

's Morgens en/of 's avonds aanbrengen op het lichaam. Niet gebruiken op het gelaat.

10 fundamentele oliën + LHA + hyaluronzuur. Zonder parabenen.

Roger & Gallet Rose relaxerend

Aqua (Water), Coco-Betaine, Glycerin, Peg-150 Distearate, Parfum (Fragrance), Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Chloride, Sodium Lauroyl Amethyl Isethionate, Glycol Distearate, Ppg-5-Ceteth-20, Propylene Glycol, Peg-55 Propylene Glycol Oleate, Sodium Benzoate, Coco-Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Acrylates Copolymer, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Salicylic Acid, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Citronellol, Sodium Hydroxide, Peg-75 Shea Butter Glycerides, Rosa Gallica Extract, Citric Acid.

Mijn ervaring:

Zelf kende ik Roger & Gallet nog niet.

De verpakking hiervan vond ik lief, in een mooi zakje.

De douchegel schuimt heerlijk op mijn puff en geur is heerlijk.

Of het mij een gelukzalig gevoel geeft dat is misschien iets te overdreven ;-)

XLS Kuur Koude afslankingsthee

Voedingssupplement op basis van planten, in theebuiltjes om koud te drinken . Bevordert de darmtransit en de drainage. Met citroensmaak.

MerkXLS
AflevervormTheebuiltjes
Type productFytotherapie
EffectAfslankend, Darm reinigend
BevatOverige samenstellingen
DoelgroepMan, Vrouw
SmaakCitroen
Zonder suiker?available
ToedieningswijzeOraal

Mijn ervaring:

Met het warme weer wat we zo af en toe eens te zien krijgen drink ik graag koude thee.

Deze thee heeft een frisse citroensmaak en is simpel in gebruik.

Of het doet wat het zegt kan ik nog niet goed beoordelen maar als het bijwerkt aan een goede darmreiniging en ik val er ook nog door af dan blijf ik nog even doorgaan met deze koude afslankingsthee ;-)

De producten zijn op de site van Viata.nl te bestellen net als zoveel andere heerlijke/mooie producten.

WAAROM VIATA

Neem zeker eens een kijkje op de site.

Of neem een kijkje op hun Facebook account.


Vichy Pureté Thermale 3 in 1: van €16,45 voor €13,65

Vichy Ideal Body serum: van €24,95 voor €20,71

Roger & Gallet Rose relaxerend: van €10,- voor €6,50

XLS Kuur Koude afslankingsthee: van €5,95 voor €4,17

*deze producten zijn mij toegestuurd ter review.

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...