woensdag 8 juni 2016

No7 Sun Anti-ageing Sun Protection Spray spf15 200ml

Laatst werd ik door Sonja (YuStSoMe) getagd op Facebook om deel te nemen aan de ReviewFriday giveaway van Boots.nl.
Zoals wel vaker deed ik mee en tot mijn verbazing werd ik uitgekozen om dit product te mogen reviewen.

"Gefeliciteerd Mandy Bos! Jij mag de No7 Anti-ageing Sun Protection Spray gaan testen!"

Bij deze dus...

No7 Sun Anti-ageing Sun Protection Spray spf15 200ml helpt de huid te beschermen tegen zichtbare tekenen van huidveroudering. Ons anti-oxidanten complex helpt de huid haar afweer tegen de verouderende effecten van de zon te herstellen en huidbeschadiging op lange termijn te voorkomen. Voor het beste resultaat: royaal sprayen op de huid en in ronddraaiende bewegingen inmasseren 15 minuten voordat u de zon ingaat. Breng iedere 1-2 uur aan en na het zwemmen of gebruik van een handdoek. Royaal aanbrengen om de vereiste SPF te krijgen. Gebruik 2-3 eetlepels voor uw hele lichaam. Met deze verpakking kunt u ongeveer 6 maal uw lichaam voorzien van zonbescherming. Vermijd blootstelling aan de zon tussen 11-15 uur. Te veel blootstelling aan de zon is gevaarlijk voor de gezondheid. Zoek de schaduw op en bedek uw lichaam.
De verpakking ziet er netjes uit en de spray zelf vind ik er best luxe uitzien.

Bij het sprayen zie je dat er een witte zonnebrand uitkomt, ééntje die lekker uitsmeert, niet overdreven plakt en ook nog eens lekker ruikt. Persoonlijk vind ik zonnebrand geurtjes altijd wel iets hebben ;-)

Spf15 vind ik persoonlijk iets te weinig maar smeer maar dan ook wat vaker in.
Ik heb deze spray dan ook al weer klaar staan voor een volgend zonnetje...
Deze No7 Sun Anti-ageing Sun Protection Spray spf15 200ml is hier te bestellen en kost €14,95

Dank Boots.nl voor deze mooie kans om dit product uit te proberen.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...