maandag 22 september 2014

Vervolg van mijn stash, dit keer: body butters en bodylotions. (Reden voor mijn NO BUY)



Hier in mijn vorig artikel kon je al lezen dat ik mijzelf een algehele NO BUY heb opgelegd!
Ik liet jullie al voor een deel zien waarom en liet daarbij mijn oogschaduw stash zien met al mijn palettes e.d.

Ook liet ik jullie daarin al mijn blushes/ highlighters en mascara's zien. En nog wat random producten zoals cc creams e.d.

Vandaag laat ik jullie al mijn body butters zien en mijn body lotions!
Ik krijg dit de eerste jaren echt niet op en het loopt ook hierbij echt uit de hand!
Dat ik een regelrechte verslaving heb met het kopen van body butters mag duidelijk zijn en daarom STOP IK ERMEE, met het kopen van NOG meer body butters! (Al moet ik wel zeggen dat ik een groot deel met korting of met cadeau bonnen heb gekocht! Zoals alle Rituals body crèmes, ik hou tenslotte toch van low budget koopjes!)

Oordeel zelf of ik nog iets tekort kom.

Al mijn body butters: (en van een aantal heb ik dan ook nog een back-up die uiteraard niet op de foto staan.)


Al mijn Rituals body crèmes.

Deze heb ik gekocht met de "rode pluimen" bonnen die we krijgen op het werk met de kerst! Daar had ik er een aantal van omdat mijn skatje ze ook krijgt met de kerst! Dus ik ben los gegaan bij de Rituals! Hiervan zijn toch echt Touch of Happiness en Lotus Shimmer mijn favorieten vooral icm de douchefoams! 

Mijn body butters van The Body Shop.

Deze heb ik met flinke kortingen gekocht en ik vind ze lekker maar het zijn zeker niet mijn favorieten! Al vind ik de almond wel lekker ruiken! Zijn wel fijn in gebruik.

Alle Kruidvat body butters.

De 3 body butters van de "body fruit" lijn zijn volgens mij de voorlopers van de nieuwe lijn van de Kruidvat, de 4 andere! Ik kocht al deze body butters met de 1+1 of 2+2 gratis acties.
Maar ook zonder acties zijn ze low budget met €2,49 per stuk.
Ik vind ze allemaal heel erg fijn in gebruik en ook de geur is van allemaal super lekker. Mijn 2 favorieten geuren zijn pink grapefruit/lemon van de oude lijn en olive/macademia van de nieuwe lijn, terwijl ik helemaal niet van olijfen houd! ;-) Echt hele fijne producten van de Kruidvat!

Action body butters.

De action heeft ook hele fijne body butters zoals de coconut en Aloë Vera maar mijn absolute favoriet is toch echt de 'shea' body butter, de geur van deze is fantastisch. Sommige vinden deze zelfs lekkerder ruiken dan die van The Body Shop! 
!!!!!! Let wel op welke verpakking je koopt hiervan want er zijn 2 verpakkingen in omloop bij de action en ze ruiken beide erg verschillend. Ik heb er hier al eens over geschreven!!!!!
Ook deze body butters zijn uiteraard low budget! 

Garnier en Kneipp.

Bij de action kocht ik destijds deze 2 verschillende body butters van Garnier, 1 met shea en 1 met mango geur. Zijn fijn in gebruik maar zijn geen favorieten!
Daarentegen de body crème van Kneipp met vijgenmelk en argan olie is op het ogenblik mijn all time favorite!!!! Dit is al de 2e pot en dat wil toch wel iets zeggen! Ook deze kocht ik met een 1+1 gratis actie bij de Kruidvat!!! Een absolute aanrader vooral icm de douchefoam hiervan! ;-)

Random body butters uit o.a het buitenland.

Dit zijn al mijn random body butters die ik of uit het buitenland heb meegenomen of die ik niet kon weerstaan.
Ook hier zitten hele fijne tussen zoals de 2 Kult body butters die ik mee nam uit Spanje, die waren te koop daar bij de Aldi! 1 met melon geur en de andere met aardbeien/coconut geur. Beide erg lekker en heb deze in de zomer veel gebruikt! Isana granaat appel body creme is ook erg lekker maar net als de andere body creme uit Duitsland geen favoriet!
De cocoa butter cream heb ik bij de Wibra destijds gekocht en deze is erg fijn in gebruik en ruikt heerlijk.
Net als de Argan body butter uit Spanje, ook lekker.
De 2 kleine body butters van "Pure Soap" zijn heerlijk!!!! Echte aanraders.
Ik heb ze in de geuren "snow baby" de geur van Snow fairy van Lush! En de geur "Honeywash 2" met de geur van Honey I Washed The Kids van Lush! Echt hemels!!!!! Echt een site om eens te bekijken!

Al mijn body lotions:

Van al deze body lotions is toch echt die super grote bruine fles met Argan olie uit Spanje mijn all time favorite!!!! (Kostte bijna niks!) 
Hier heb ik dan ook flink wat back-up van en is dit al mijn 3e fles waar ik mee bezig ben. Vooral icm de douche gel hiervan is het heerlijk!!! Deze geur.....wauw!
De pure coconut is ook heeeeel lang mijn dagelijkse body lotion geweest! 
Waar ik aan moet wennen zijn de spray & go flessen van Vaseline. Ik denk toch niet dat dat mijn ding is! Ik hou toch echt wel van lekker smeren. De geuren zijn wel lekker hiervan.

Wat vind jij....kom ik nog iets tekort of is het wel goed zo? ;-) 

En als je ergens een review zou willen zien laat het dan weten bij de reacties!





linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...