zaterdag 20 september 2014

IK STOP ERMEE.....


IK STOP ERMEE.....met het kopen van beauty producten!!!!!

Ik heb mezelf een algehele absolute NO BUY opgelegd.
Voor hoelang? Ik heb geen idee!
Waarom hoor ik je denken...
Nou dat zal ik je met dit artikel laten zien!
De producten die ik tot nu toe in huis heb krijg ik volgens mij van mijn leven niet op!
Ik zou een blogsale kunnen organiseren maar dat zie ik niet zo zitten.
Als ik zo naar mijn stashes kijk dan vind ik het goed zo.
En als dat wil zeggen dat mijn blog daar onder gaat lijden...so be it!
Ik ga natuurlijk mijn best doen om toch leuke en interessante artikelen te maken.
En dan zal blijken of mijn blog kan blijven bestaan ook zonder producten te "moeten" kopen.
Het word een "verslaving" om beauty producten te kopen ook al zijn het in mijn geval meestal low budget producten.

Ik ga jullie vandaag mijn blushes laten zien en mijn highlighter/bronzers, mijn oogschaduws (paletten) en mijn lipsticks. En nog wat random producten zoals mijn cc creams en body shimmers.

En dan heb ik het nog maar niet eens over al mijn douchefoams/gels en mijn body butters/lotions, haarproducten en parfums. Het loopt vreselijk uit de hand. En als ik dat zelf al vind.....

Oordeel zelf of ik nog iets tekort kom.

Oogschaduw (paletten)

Blushes


Highlighters/compact powder en foundation poeder.

Random beauty producten zoals cc creams en body shimmers.


Mascara's


Lipsticks (in blik van de Big bazar €1,44)


Als er iets is waar je graag nog een review van zou willen zien, laat het me dan weten bij de reacties.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...