zondag 26 mei 2013

Water marble nails


Water marble nail art (1e keer)
Vandaag wilde ik iets nieuws uitproberen,
Water marble nail art!
Ik ben wat gaan googlen en ik heb wat filmpjes op you tube bekeken en ben aan de slag gegaan.
Eerst de kleurtjes uitgezocht.
Daarna alles klaargezet;
Bakje water
Nagellak, 
Bokkepootje,
Servetje, 
make-up padje,
Vaseline.
Ik heb besloten om geen plakband te plakken op mn vingers maar om vaseline te smeren op mn vingers.






Oke aan de slag.
Eerst een basecoat en daarna 2 laagjes witte nagellak zodat de kleuren wat beter uitkomen.
Bakje water en daar steeds een druppel nagellak in.
Zo krijg je steeds een rondje in een rondje.
Mn vingers al ingesmeerd met vaseline en toen nagel voor nagel in het water gedoopt en dan met een wattenstaafje of bokkepootje haal je het restant uit het water en dan haal je je vinger(s) uit het water.
Je haalt met een wattenschijfje meteen de nagellak van je vinger, dit gaat redelijk gemakkelijk door de vaseline.

Zo doe je dat dus 10x  ;-)
Het is even een werkje maar misschien word het makkelijker als je het vaker doet! ;-)
En dan is dit het resultaat!
Voor een 1e keer best leuk geworden.

Ps ik ging net even boodschapje doen en meisje achter de kassa zei: wat een leuke nagels heeft U!
Vond ik toch wel erg leuk! ;-)





linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...