zondag 14 april 2013

Vanedo Beauty Friends Sheet Masker

Laatst op Ebay deze sheet masks van Vanedo Beauty Friends gekocht!
Je kan ze ook hier in Nederland bestellen maar dan betaal je €1,25 per sheet!!!! (BBCreamShop)
Nu heb ik er 30 voor €16,- (incl verzendkosten, die overigens niet berekend worden!! ;-) )
Daar komt bij op de site hier in Nederland waren er een boel niet leverbaar!
En nu kon ik alles bestellen wat ik graag wilde proberen!

In de verpakking zit een masker van katoen of een stukje papier. Dit stukje katoen of papier heeft inhammen en gaten zodat je gezicht er makkelijk bedekt mee kan worden. Denk hierbij aan je ogen, mond en neus. Het masker is doordrenkt met een gel of ander huidverzorgend middeltje. Deze zorgt er voor dat je huid een stuk mooier wordt.



De Vanedo Beauty Friends sheet maskers zijn er in twintig verschillende soorten te krijgen dus er zit altijd iets tussen wat jou het meeste aanspreekt.

Ik vind ze geweldig en meestal zondag morgen lig ik heerlijk relaxt met zo'n sheet op de bank te genieten!

http://www.ebay.com/itm/miistore-All-new-VANEDO-Korea-Essence-Mask-Sheet-30pcs-Korea-Cosmetics-/221105135879?ssPageName=ADME:L:OC:NL:3160





linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...