vrijdag 19 april 2013

Review; Garnier miraculous oil.



Van de week in de aanbieding (1+1 gratis bij de Etos, maar ook bij de Trekpleister)
Aangeschaft omdat ik er zo veel goede dingen over hoorde!
En omdat alles van Garnier nu dus in de aanbieding was! ;-) 
Dus tijd om het zelf te beoordelen.
(i love budget!)

GARNIER MIRACULOUS OIL!

En ik kan je vertellen, miraculous it is!
Na het douchen op bijna droog haar aangebracht en mijn haar voelde heerlijk zacht en belangrijker, het zag er geweldig mooi uit!
Ik zweerde tot nu toe bij de Hegron haarserum maar ik heb een nieuwe favoriet!
Ik ben blij dat ik 2 flesjes meegenomen heb!
En o ja de geur.....heerlijk.
Je ruikt het de hele dag, heel lekker!

Ik zou zeggen mocht je het zelf nu ook eens willen uitproberen dan zou ik het nu doen, nu de actie nog loopt!
Deze loopt t/m zondag 28 april 2013 bij de Etos!
Klein detail...er zit het marokkaanse goud in! Oftewel; Argan olie!I love it!







linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...