woensdag 30 april 2014

Urban Decay Naked 3 (AliExpress)



Na het UD Naked 2 en het W7 in the buff palet kon het natuurlijk niet uitblijven dat ik dit palet ook aan mijn stash moest toevoegen. 

Ik heb hem al een paar weekjes in huis maar dan nu eindelijk een review van het UD Naked 3 palet.
Uiteraard niet de real deal aangezien mijn budget dat niet toelaat!!!! ;-)
Nee, ik heb deze van de online site AliExpress waar ik wel vaker wat bestel.
Het is betrouwbaar, goedkoop en snelle levering. Net zoals Buyincoins voor degene die daar bekend mee zijn.
De echte Naked 3 kost denk ik rond de €40,- en ik heb hier voor dit palet €5,76 betaald. Scheelt een beetje.
En natuurlijk zal er ongetwijfeld kwaliteit verschil zijn maar ik ben erg blij met een goede "fake".

Ik kan natuurlijk niet vergelijken met de echte maar ik kan je wel vertellen wat ik van dit palet vind.

Het doosje ziet er al schitterend uit.


Op de achterkant staat alle info.
Het palet word trouwens goed ingepakt verstuurd!


Wanneer je het doosje openmaakt komt er een mooi blikken palet uit.

Als je dan het palet openmaakt zie je de 12 schitterende kleuren met namen.


En een dubbelzijdige kwast en een spiegel die netjes afgeplakt is!

Ik heb de kleuren geprobeerd te swatchen maar ik krijg ze niet echt goed/mooi op de foto.
Deze foto's zijn buiten gemaakt.

De eerste 4 kleuren:



De tweede 4 kleuren:

En de laatste 4 kleuren:

Voor mijn €5,76 ben ik erg blij met dit palet.

Het zijn allemaal hele fijne kleuren die voor mij perfect zijn.
En ik zal hier vast veel plezier van hebben.

Ben jij al bekend met site's zoals AliExpress of Buyincoins?


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...