zaterdag 5 april 2014

On my way from AliExpress

Wederom kon ik het niet laten om wat spulletjes te bestellen bij AliExpress
Dit is een online shop waar je alles zult vinden wat je dan ook maar zoekt. Op Beauty gebied maar ook op allerlei verschillende gebieden. Telefoon gadgets noem maar op, alles vind je er.

Mijn wishlist heb ik dus omgezet in een bestelling. Ik zal je laten zien wat er onderweg naar mijn adres is. ;-)


Dit Naked3 palette kon natuurlijk niet aan mij voorbij gaan en kostte $7.80 (€ 5,69)

                         


Ik ben erg nieuwsgierig naar dit apparaatje. Een soort fake Clarisonic of Ayvo gezichtsreiniger. Deze kostte $6.66 (€ 4,86) Het proberen waard voor dit geld dacht ik zo! ;-)

                    


Om de laatste restjes uit mijn favorieten basecoat (Essence 24/7) te halen heb ik dit handige tooltje besteld. Of anders gezegd, ik hoop dat hij handig is. 2 stuks kostte $4.27 (€ 3,12)
En dan heb ik nog wat sieraden besteld.

                              


Gold leaf necklace $4.10 (€ 2,99)

                               


Nog een gold leaf necklace $3.89 (€ 2,84)

                     


Deze als laatste leaf necklace deze er ook nog bij $2.56 (€ 1,87)

Dan nog 2 ringen.


                         

Gold plated big flower ring $4.09 (€ 2,98)

En als laatste deze opvallende ring:

                      

       

$6.59 (€ 4,81)


Heb jij ook nog een wishlist die klaar staat om omgezet te worden in een bestelling?
En waar ben jij het meest nieuwsgierig naar van deze producten?



Lieve groetjes,
Mandy






linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...