woensdag 23 december 2015

BIOMED skin care review + winactie t.w.v €93,-

 

BIOMED....misschien hebben jullie dit merk al voorbij zien komen in reviews van andere bloggers.

Ook ik mocht een poosje geleden van BIOMED een aantal producten uitzoeken om te reviewen op mijn blog.

En nog leuker....ik mag dit zelfde pakket aan één van jullie weggeven!!!! (Uiteraard een splinternieuw pakket wat door BIOMED rechtstreeks naar de winnaar word opgestuurd!)

Dit pakket heeft een totale waarde van €93,-

Vandaag laat ik jullie zien welke vier producten ik heb uitgekozen en wat ik ervan vind na ze uitgebreid te hebben getest.

 

Eerst iets meer over BIOMED.

FILOSOFIE

organische in plaats van chemisch naar de wereld meer en meer duurzaamheid en onze dagelijkse huidverzorging speelt ook een belangrijke rol... gezondere en meer evenwichtige levensstijl -

Huidverzorging BIOMED, biologische en medische streeft ernaar om te elimineren alle gevaarlijke en schadelijke ingrediënten bieden natuurlijke/organische product een 98.9%.

Geen parabenen

geen FENOXYETHANOL

geen sodium laureth sulfaat

geen minerale oliën

geen dierproeven

Huidverzorging BIOMED,

Onze belofte is vrij natuurlijke/organische producten van de hoogste kwaliteit met de beste, maken zeer effectieve actieve ingrediënten voor elke specifieke behoefte.

Alle producten worden dermatologisch getest, de werkzaamheid van de werkzame bestanddelen worden klinisch getest en de producten worden vervaardigd in de ECOCERT normen.

 98,9% natuurlijke/organische

100% levensstijl

 de beste werkzame bestanddelen, die beschikbaar op de markt zijn.

(Vertaling mijnwoordenboek.nl)

 

De producten die ik dagelijks getest heb voor ruim 4 weken.

- Forget Your Age serum

- Forget Your Age

- Fresh Eyes

- Body Firmer

 

Allevier de producten zien er mooi, strak en luxe uit. Het doet mij wat denken aan luxe apotheek merken. BIOMED gebruikt heerlijke ingrediënten voor hun producten. Meer hierover op hun site.

En nog meer info op de Facebook pagina van BIOMED.

 

Forget Your Age serum:



Dit antirimpel stamcel rejuvenator serum beloofd een opvullend en huidverstevigend effect te geven. Ruim vier weken gebruik ik dit serum nu elke dag. In de ochtend wanneer ik mijn gezicht gereinigd heb breng ik het serum aan, het is een dunne substantie die heel fijn aanbrengt. Het trekt vrijwel meteen in. Het doet mijn gezicht heerlijk aanvoelen maar of het het huidverstevigend effect geeft wat het beloofde dat weet ik niet. Zelf zie ik geen verschil. Maar het voelt goed en mijn huid ziet er goed uit. Het serum heeft een pomp systeem waardoor je de juiste hoeveelheid kunt doseren. Het is zuinig in gebruik. Het heeft een inhoud van 30 ml.
 
Forget Your Age:
 

Deze crème met o.a shea butter, arganolie, avocado-olie en Aloë Vera bracht ik na het serum aan. Dit is een heerlijke crème die huidveroudering doet tegengaan. Ook dit kan ik na vier weken dagelijks gebruik niet echt waarnemen. Maar ook dit product doet je gezicht heerlijk zacht aanvoelen en het ruikt heerlijk. Iets wat ik heel belangrijk vind bij een dag/nacht crème. Het is een flinke pot met een inhoud van 50 ml. Het is overigens ontzettend zuinig in gebruik.

 

Fresh Eyes:

Hier was ik nieuwsgierig naar. "antivochtophopende functie wat gezwollen wallen vermindert" zeg eerlijk...dit kunnen we allemaal wel eens gebruiken ;-) Na het serum en de dag/nacht crème bracht ik deze crème met o.a boekweitwas, wilde mangoboter, Aloë Vera en katoenzaadolie, onder mijn ogen aan, elke dag. Of mijn wallen zichtbaar minder zijn dan normaal durf ik niet te zeggen maar ach..wie weet hoe erg het zou zijn geweest zonder deze crème ;-) Ook dit product met een inhoud van 15 ml is ontzettend zuinig in gebruik. Het is een fijne dunne substantie die heerlijk aanbrengt en aanvoelt onder de ogen.

 

Body Firmer:

Wie mij een beetje kent weet dat ik een grote liefde voor bodylotions/bodybutters heb. Ik kon het dan ook niet laten om deze bodylotion uit te kiezen. Het is een verstevigend en vochtinbrengende bodylotion met o.a shea butter, avocado-olie, Aloë Vera en cocaoboter. Het is een tube met een inhoud van 150 ml. Ook dit product brengt heerlijk aan en trekt redelijk snel in. Maar zelf vond ik het toch wat tegen vallen deze bodylotion maar misschien komt dat omdat ik te verwend ben als het om bodylotions gaat ;-)

Conclusie:

Op de bodylotion na gebruik ik de andere drie producten nog steeds iedere dag. Of het daadwerkelijk het effect geeft wat het beloofd weet ik niet maar mijn huid/gezicht ziet er op het ogenblik goed uit. Een perfecte basis voor onder mijn make-up.

De prijzen:

Forget Your Age serum € 29,99

Forget Your Age € 29,99

Fresh Eyes €19,99

Body Firmer € 14,99

Deze producten zijn te bestellen bij de online apotheek www.viata.nl/online-apotheek. Verzendkosten bij levering bij afhaalpunt € 2,95 of €4,95 normale verzending.

DIT PAKKET T.W.V € 93,- KUN JIJ WINNEN!!!!! WAT MOET JE HIERVOOR DOEN?

- Volg mij op Bloglovin

- like/save deze post.

- like de Facebook pagina van BIOMED.

- laat bij de comments weten dat je meedoet en wat je gedaan hebt en laat een geldig e-mailadres achter zodat ik contact met je kan opnemen wanneer je gewonnen hebt.

De winactie loopt t/m zaterdag 9 januari. Zondag 10 januari maak ik een winnaar bekend.

Succes.

Deze producten zijn mij aangeboden voor review.

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...