zondag 21 oktober 2012

Even voorstellen...

Hoi ,

Ik zal mezelf even voorstellen.

Ik ben Mandy Bos en ik ben 46 jaar.
Ik woon alweer bijna 30 jaar samen met mn allerliefste vriend/maatje en inmiddels de vader van mn 2 kinderen; 2 zonen (23 en 19)
Ik werk alweer 2 jaar als onderwijsassistente op de leukste basisschool van Amsterdam, in de 5 kleutergroepen!
Elke dag dus een andere groep, heerlijk!!!

Ben eigenlijk al mn hele leven bezig met mn nagels doordat ik vroeger een vreselijke nagelbijtster was!
Toen ik een jaar of 17 was kwam ik voor het eerst in aanraking met acrylnagels om zo van mijn nagelbijten af te raken, tevergeefs!
Heb daar heel vele honderden guldens aan uit gegeven.
Toen overgestapt op de goedkopere zelf plak nagels waardoor ik op een gegeven moment klaar was met bijten. (op de leeftijd van +/- 40 jaar)

Nu zijn mn nagels schitterend en mooi lang.
Veel mensen geloven dan ook niet dat het mn eigen nagels zijn.
Ben nu aan het experimenteren met mooie lakjes en dergelijke.
En het lijkt mij daarom leuk om daar blogs over te schrijven.
Hoop dat jullie het leuk vinden.
Ben benieuwd naar jullie reacties.

Ook "budget" shoppen behoort tot1 van mijn hobby's, ik laat jullie dan ook graag meegenieten van mijn shoplogs van o.a de action, kruidvat, big bazar enz.

Ook vind ik DIY experimentjes leuk om te doen en die deel ik graag met jullie!

Laat een reactie achter, dat zou ik erg fijn vinden!
Lieve groetjes,

Mandy

Lieve groetjes, Mandy


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...