donderdag 24 april 2014

Mijn ringen stash.

      

In deze blogpost konden jullie al wel zien dat ik gek ben op sieraden en het mag ook zo opvallend en groot mogelijk zijn. Alleen kon je in deze blogpost wel redelijk mijn kettingen zien maar niet mijn ringen aangezien die in de vakjes bij elkaar zitten. (Zoals je kunt zien op onderstaande foto, de 3e, 4e en 5e rij)
                             

Het leek mij daarom leuk om op deze manier mijn ringen te laten zien.
Door de loop der tijd heb ik een aardige ringen stash bij elkaar geshopt zoals jullie hier nu gaan zien.

Mijn liefde voor ringen begon toen ik op een site deze "pylones" ringen tegen kwam.

     
Goedkoop waren ze niet maar ik moest ze hebben!
Zo bestelde ik er 4. Ze waren rond de €20,- per stuk. Ze werden in mooie doosjes geleverd en het zijn nu nog steeds mijn trots als het om mijn ringen gaat!
Wanneer ik 1 van deze om heb dan is er altijd wel iemand die mij een complimentje geeft of mij erover aan spreekt.
De gouden vierkant is de favoriet bij de kids op school waar ik bij werk. (Basisschool Adam)
Zij vinden de gouden bolletjes (beads) leuk erin en dat het beweegt. ;-)
Mijn favorieten van deze 4 zijn de gouden en de zilveren! De kralen ringen zijn ook erg leuk en krijg ik ook veel leuke reacties op.
      
Dan heb ik nog mijn "rhinestone" ringen, allen komen van internet! En zo gemiddeld zullen ze niet duurder zijn geweest dan 4 a 5 euro.
Deze ringen hebben vaak elastische bandjes waardoor deze ringen altijd passen. Mijn grote bloem ring vind ik zelf 1 van de mooiste maar ook het zilveren muisje vind ik te gek. Eigenlijk vind ik AL deze ringen erg leuk om te dragen en ook hier krijg ik leuke reacties op.
      
En dan heb ik nog mijn eigen gemaakte ringen.
Op internet zijn genoeg sites waar je ringen onderstelletjes kunt kopen en leuke glazen vormpjes die je daar weer op kunt lijmen nadat je ze gevuld hebt met wat je maar wilt.
Ik heb ze gevuld met kralen, beads, en zilverbrokjes en goudglitters en snoepbolletjes.
Zo kan je bij elke outfit een ring in dezelfde kleur erbij aanpassen.
De nude ring komt van de action en kostte €0,79.
      
En dan heb ik nog allerlei ringen die overal vandaan komen.
Zo komen een paar ringen bij de action vandaan en ook een aantal bij de kijkshop!
Gemiddeld kosten deze ringen ook niet duurder dan 3 a 4 euro of zelfs nog goedkoper.
De grote gouden bloem en de statement ring met rode steen zijn mijn allerlaatste aankopen van AliExpress waar sieraden echt super goedkoop zijn. Daar heb je de mooiste sieraden voor nog geen €2,-
Echt de moeite waard om even een kijkje te nemen wanneer je net als ik dol op sieraden bent.

Heb jij ook een verzameling ringen of draag je altijd dezelfde sieraden?

Vinden jullie het leuk om ook mijn armbanden stash te zien of mijn oorbellen stash, let me know.
Mijn kettingen waren al wel te zien in mijn eerdere post over mijn sieraden.

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...